طراحی ویلا مدرن و باغ ویلا مشاوره رایگان برآورد قیمت گروه معماری بام | villatobesaz

طراحی ویلا مدرن و باغ ویلا مشاوره رایگان برآورد قیمت گروه معماری بام | villatobesaz

زمانی که ویلای مورد نظر شما درست تر و اصولی تر طراحی شده باشد، حس بهتری خواهید داشت. برای یک پروژه طراحی ویلای کوچک ، طراحی ویلای دوبلکس و طراحی وساخت ویلا به هر سبکی می توانید با دفتر معماری ایستودیو قاف تماس بگیرید. ویلا مدرن و لوکس رودسار متعق به منطقه گیلاوند از شهر دماوند است که زیربنای 700 مترمربع دارد. زمین شیب دار و تپه ای ویلا ویژگی منحصر بفرد آن است که با جانمایی بنا روی بلندی آن باعث ایجاد دید و منظری خاص در پروژه شده است. سعی شده در فرم کلی و نمای ویلا مجموعه از بازی های حجمی دیده شود. پس و پیش آمدگی حجم ها در نما، فضاهای منحصر به فردی مثل تراس های مسقف و یا تراس های بدون سقف ایجاد نموده .

  • باغ آرایی نیز با طرح بندی ها و انتخاب گیاهان بادوام و شاداب، حس مثبت اقامت در بنایی واقع در باغ ایجاد می کند.
  • تعداد حمام ها و سرویس های بهداشتی با توجه به مساحت ویلا می تواند انتخاب شود.
  • مهمترین وظیفه یک طراح ویلا تلفیق علم و هنر و طراحی فضایی دلنشین با رعایت اصول مهندسی و معماریست.
  • همچنین، امکان اتصال و کنترل این سیستم‌ها از طریق تلفن همراه و اینترنت نیز فراهم می‌شود.
  • آجر به عنوان یکی از مصالح اصلی پروژه ایفای نقش می کند که در داخل با رنگ سفید و طوسی ترکیب شده است.
  • امروزه درب های متعددی در بازار وجود دارد که می توانید مطابق سلیقه خود آن را نیز انتخاب نمایید.
  دانلود مداحی های امیر کرمانشاهی جدید و قدیمی کامل | pelan3

در حال حاضر جکوزی های پیش ساخته در بازار وجود دارد که کار را راحت کرده است. اولین گام برای ساخت و طراحی جکوزی، طراحی نقشه با توجه به فضایی که در اختیار دارید، است. شما می توانید مطابق میل و سلیقه خود، پشت بام طراحی و دیزاین کنید. اگر فضای زیادی برای محوطه حیاط ندارید، میتوانید جهت تلطیف روحیه فضای پشت بام را گل و گیاه بکارید.

طراحی ویلا لوکس و لاکچری

حال باید به گونه ای طراحی شود که از همان ابتدا تحت تاثیر حس مثبت قرار گیرید. تراس و یا بهار خواب جزئی از مساحت ویلا محسوب نمی شود و فاقد سقف است. به یاد داشته باشید که اینجا مکانی برای برگزاری مراسم و دورهمی ها می باشد. توصیه می کنیم کف ویلا از زمین فاصله داشته باشد تا از بروز رطوبت به داخل خانه جلوگیری شود. دیزاین ویلاهای سنتی کاملا نوستالژی و تداعی کننده خاطرات قدیمی می باشد.

طراحی ویلا  جناب آقای میرزاپور

ویلای لاکچری به ویلاهایی گفته می شود که از لحاظ زیبایی بی نظیر و دارای سیستم هوشمند می باشد. به همین منظور قبل از هر چیز هزینه ها را مدیریت کنید تا دچار چالش نشوید. توجه به موقعیت جغرافیایی در اینگونه ویلا، بسیار حائز اهمیت است. برای رسیدن به نتیجه دلخواه، همپای طراحان باشید و از گام به گام کار مطلع گردید. برای راحت تر شدن پروسه طراحی، می توانید طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و الباقی کار را به طراحان بسپارید. شاید فکر کنید طراحی ویلا کار آسانی است که در واقع اصلا اینطور نیست.

  صفحه اصلی آکادمی آموزش املاک

طراحی ویلا از 0 تا 100

در طراحی ویلا مدرن و لوکس 142 سعی شد از حجم متمرکز با استانداردهای معماری جهانی بدون تمرکز بر سبک بخصوصی استفاده گردد. با این حال سعی شده به کمک بازی های حجمی با دو نوع مصالح مختلف به جذابیت های بصری آن افزوده شود. به این منظور یک باکس بیرونی چوبی در نظر گرفته شده که باکس بتنی در آن فرو می رود و در بیشتر قسمت ها در کد فرو رفته تر نسبت به باکس چوبی قرار می گیرد. معماری محوطه ویلا هم به صورت ساده و کم هزینه انجام شد و تنها شامل یک مسیر چوبی است که به یک آلاچیق دارای یک آتشدان منتهی می شود. فضاهای نزدیک به خود بنا دارای پلکان های برای حل شیب سایت و تقسیم بندی و کرت بندی هایی برای کاشت گیاهان و درختان می شود.