فروش اقساطی کوییک با کمترین قیمت، اقساط بلندمدت و تحویل آنی | ilna

فروش اقساطی کوییک با کمترین قیمت، اقساط بلندمدت و تحویل آنی | ilna

کوییک، یکی از محصولات پرفروش شرکت سایپا و از جمله‌ خودروهایی است که به دلیل قیمت مناسب، سهم خوبی از بازار ماشین‌های تولید داخل را به خود اختصاص داده‌ است. اگرچه خود سایپا فعلا برنامه‌ای برای فروش اقساطی این خودرو ندارد، اما برخی شرکتها با اجرای طرح فروش اقساطی کوییک، خودرو را به صورت فوری و تنها ظرف چند ساعت تحویل مشتری کوییک قسطی می‌دهد. یکی از روش های محبوب بدست اوردن ماشین، فروش خودرو تحویل آنی آن هم به صورت اقساطی است. شرکت کیان خودرو با فروش اقساطی خودروهای داخلی و نیز خودروهای خارجی یاری رسان خانواده های ایرانی می باشد.

  • فروش اقساطی کوییک در نمایندگی های رسمی سایپا با شرایط مختلفی صورت می پذیرد که جزئیات این شرایط را می توان با توجه به وضعیت خریدار تغییر داد.
  • برای استعلام قیمت روز کوییک و نیز جزییات طرح‌های فروش اقساطی کوییک هم اکنون با کارشناسان سایا خودرو تماس بگیرید.
  • در ایت سایپا شما با توجه به شرایط خودتان میتوانید پیش پرداخت و پرداختی ماهانه را تعیین کنید.

حتی مشخصات امکانات ایمنی دو خودرو مانند تعداد ایربگ و نوع ترمزها هم به هم شبیه است و دو ماشین از نظر ایمنی سطح متوسطی دارند. اما در مقابل 206 با موتور پرقدرت و محبوب TU3 قرار دارد که اگرچه سواری نرم و شتاب خوبی ارائه می‌دهد، اما حداکثر می‌تواند 75 اسب بخار قدرت ایجاد کند. با بررسی قیمت ماشین کوییک و 206 و شرایط فنی دو خودرو باید گفت مصرف سوخت آن‌ها هم بین 7.5 تا 8.5 لیتر در هر صد کیلومتر است.

  کتاب نقش سلیمانی فروشگاه پویا فایل | maktabdata

خرید اقساطی خودرو: مزایا و معایب

این دو مدل کوییک درواقع مثل دوقلوهای غیرهمسان هستند که ژن یکسانی دارند اما ازنظر ظاهری متفاوت هستند. اولین عضو خانواده کوییک‌‎ها، کوییک معمولی است که به‌صورت دنده‌ای عرضه شده و درواقع پایه اصلی طراحی سایر انواع کوییک است. معمولاً در کوییک r شاهد رنگ قرمز در بخش‌هایی از بدنه مثل سقف، سپرها و غیره هستیم.

مدرن بودن داخل ماشین کوییک s

از دیگر تجهیزات این اتومبیل هم چنین می‌توان به مانیتور لمسی 7 اینچ، مسیریاب، بلوتوث و دوربین عقب اتومبیل برای دنده عقب نیز اشاره کرد. سیستم صندلی‌های جلوی آن قابلیت تنظیم ارتفاع دستی داشته و صندلی‌های عقب نیز قابلیت تا شدن دارد. اتومبیل کوییک دارای آینه‌های جانبی، با قاب‌های هم‌رنگ خودرو با قابلیت تنظیم برقی می‌باشد.

فروش اقساطی جک K7 با شرایط ویژه

خرید قسطی کوییک به افراد این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به پرداخت یک مبلغ نقدی بزرگ، خودروی موردنظر خود را انتخاب کنند. این روش به خصوص برای کم درآمدها و افرادی با حقوق پایین مزیت‌های زیادی دارد. قیمت کوییک ثبت نامی با کوییک در بازار آنچنان اختلاف عمیقی ندارد، اما 206 بازار و کارخانه اختلاف قیمت بیشتری دارند.