هزینه تمدید لایسنس شرکت در دبی؛ به همراه مراحل تمدید 2023 | do-tourism

هزینه تمدید لایسنس شرکت در دبی؛ به همراه مراحل تمدید 2023 | do-tourism

در ادامه نظر شما را به جدول هزینه ثبت شرکت در امارات متحده عربی جلب مراحل ثبت شرکت در دبی می‌کنیم. تمامی شرکت‌های فعال در دبی، لازم است که سالانه نسبت به تمدید مجوز فعالیت خود اقدام کنند. برای این منظور باید مدارک لازم را گردآوری کرده به‌صورت آنلاین یا حضوری به این وزارت‌خانه ارائه کنید. همانطورکه در این مقاله گفتیم، هزینه تمدید مجوز تجارت در دبی حدود ۱۲۰۰۰ درهم امارات است. این هزینه نسبت به تمدید لایسنس‌های حرفه‌ای بیشتر و نسبت به لایسنس‌های صنعتی کمتر است. یکی از نکات مثبت اقامت کاری امارات و ثبت شرکت هزینه مناسب آن است.

  • تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت نزد موسسه زمان تدبیر راه روشن محفوظ است.
  • شرکت خدماتی با ثبت دیگر انواع شرکت ها شرایطی مشابه دارد و تنها کافیس با استفاده از مدارک پرسنلی خود اقدام کرده و مجوز های مورد نیاز را دریافت کنید.
  • برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر در این زمینه با کارشناسان ایران مهاجر مشورت کنید.
  • در نتیجه ویزای این روش از نوع Investor Visa (ویزای سرمایه‌گذاری) خواهد بود که دو سال اعتبار دارد و به‌صورت نامحدود قابل تمدید است.
  • به عنوان بخشی از این مجوز، شما ممکن است موجودی محصولات فیزیکی را در اختیار داشته باشید – با این حال، ممکن است در خرید یا فروش چنین کالاها و محصولاتی شرکت نداشته باشید.
  نقش مشاور املاک چیست؟ مشاور املاک لطفی

موارد بالا فقط مدارک عمومی برای ثبت شرکت در دبی هستند و مسلما با توجه به شرایط شخصی شما و نوع شرکت مورد نظر به مدارک بیشتری و اختصاصی تری نیاز خواهید داشت. البته در مورد این موضوع نگران نباشید، کارشناسان حامی مهاجر برای تهیه و تنظیم تمام مدارک ثبت شرکت دبی شما را راهنمایی خواهند کرد. توجه کنید که موارد ذکر شده در بالا، شرایط عمومی ثبت شرکت در دبی و امارات هستند.

شرکت سهامی (مدنی)

کل پروسه ثبت شرکت و دریافت اقامت دبی در ویزا724 در صورتی که همکاری خوبی با ما داشته باشید، 10 روز کاری زمان بر است که حدود 3 روز آن را باید در دبی حضور داشته باشید. افتتاح حساب بانکهای دولتی و خصوصی در دبی، یکی دیگر از خدمات ویژه ویزا724 است. بانکهای دولتی همچون NBD BANK  و FAB BANK و بانک خصوصی  المرایا، همراه با ویزا کارت و دسته چک. برای اطلاع از شرایط افتتاح حساب می توانید صفحه افتتاح حساب بانکی در دبی مطالعه بفرمایید یا با شماره های پشتیبانی ما در تماس باشید. خبیر دبی از سال 2003 تاکنون یعنی 19 سال، به ارائه ی خدمات و مشاوره ی اقتصادی در شهر دبی مشغول می باشد.

مهاجرت تحصیلی به ایتالیا + شرایط و هزینه 2024

جهت ارزیابی تخصصی جهت ثبت شرکت در دبی فرم زیر را تکمیل فرمایید. در این نوع شرکت، مالکیت بین دو یا چند نفر تقسیم می‌شود و همه در سود و زیان شرکت مشارکت دارند. اتباع اماراتی جزو اعضای عمومی شرکت تضامنی هستند و افراد خارجی عضو محدود در این نوع شرکت‌ها محسوب می‌شوند. مهم‌ترین نکته هنگام ثبت شرکت در دبی این است که شرکای دارای مسئولیت محدود نمی‌توانند در امور مدیریتی یا اداری دخالت داشته باشند.

  دوره مشاوره املاک و قراردادنویسی هولدینگ آموزشی نیک اندیشان

مدارک مورد نیاز ویزای اقامت دو ساله امارات متحده عربی چیست؟

با توجه به اینکه کشور امارات اقیانوسی از فرصت ها را پیش روی این افراد قرار میدهد، مهاجرت به این کشور و ثبت شرکت دبی برای این افراد مزیت های بی شماری را به همراه خواهد داشت. این افراد در مورد خانواده های خود نیز هیچ نگرانی را نخواهند داشت، زیرا امکان اخذ اقامت برای آن ها هم فراهم میباشد. به طور کلی هر فرد بالای 18 سالی که سرمایه کافی برای ثبت شرکت در دبی را داشته باشد، میتواند از این طریق اقامت دو ساله این کشور را دریافت کرده و به این کشور مهاجرت کند.